De stadsbrand van maart 2025 liet diepe littekens achter in Arnhem. Ook ons pand aan de Varkensstraat werd zwaar getroffen. Hoewel het gebouw de brand aan de buitenzijde grotendeels leek te hebben doorstaan, bleek uit constructieve inspecties dat herstel niet langer mogelijk was.
Voor Bibitor betekende dit een ingrijpende, maar noodzakelijke keuze. Niet alleen afscheid nemen van het bestaande pand, maar vooral vooruitkijken naar de toekomst van deze bijzondere locatie.
De historische gevel blijft behouden en vormt straks het herkenbare gezicht van een volledig nieuwe ontwikkeling. Op deze plek realiseren we acht nieuwbouwappartementen in het hart van Arnhem.
Een locatie die door de eeuwen heen verschillende functies heeft gekend: van boerderij naar horeca en binnenkort naar wonen. Daarmee blijft de plek zich ontwikkelen met de stad, terwijl haar karakter behouden blijft.
Samen met de Gemeente Arnhem werken we aan een toekomstbestendige invulling van deze historische locatie. Een plek met een rijk verleden krijgt zo de veerkrachtige toekomst die het verdient.










